trouble sleeping, again

detta är helt sjukt, jag blir fullkomligt galen. jag sover inte på nätterna, det går inte. jag kommer inte ihåg när jag sov bra, en hel natt sist. måste nästan ha varit innan sofia åkte hem till sundsvall? herregud... och inatt höll grannen på att spela grekisk, eller om det var fucking turkisk folkmusik klockan 03.00 liksom, GE UPP! jävla pack, stäng av musiken. den spelade förfan rakt igenom mina öronproppar. som om inte det var nog, när jag äntligen lyckats somna så börjar den andra grannen borra klockan 07.45 på morgonen? är du helt jävla EFTERBLIVEN ditt förbannade riksmongo, klockan är kvart i åtta på morgonen och du börjar borra?! JAG LIGGER FÖRHELVETE OCH SOVER. näe, jag får ett jävla psykbryt! och ont i huvudet fortfarande sen jag smällde bakhuvudet i asfalten i fredags, både där jag smällde i det och på vänstra sidan och fram, förbannat. nu har jag försökt somnat om i typ två timmar här, jag är ju trots allt ledig idag. hade hoppats på sol idag så jag och småtjejerna som är här på besök hade kunnat legat ute och solat och myst, men icke då. klart det ska vara dåligt väder då! jävla skit allting.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback