the best part of me was always you

jobb. jobb. jobb... gör jag något annat än att jobba?
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. är detta något skämt?

elin & gisela gjorde intåg i huvudstaden igår. åt en mysmiddag med korvstroganoff som jag gjort, riktigt bra blev den! det kan vi tacka mamma för, behövde inte fråga om något recept utan gjorde precis som hon, höftade med ingridienserna! kastade i lite champinjoner också, klockrent.

slutar 21.00 idag, sen har jag stängning tisdag, onsdag och torsdag.
på fredag slutar jag 19.45 dock, det är okej.
eftersom jag går av mitt gris-pass då tänker jag dricka massa vin och ha en skön fylla! illa att man alltid ska fira med alkohol. men vad annars? gå på skansen eller? nej, tror inte det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback