secrets

det är ingen hemlighet att jag älskar skvaller och hemligheter som avslöjas. givetvis inte mina egna, men andras hemligheter. skvaller är ju det bästa som finns! det är mammas fel från början att jag är så fenomenalt intresserad av skvaller och skitsnack, och jag kan inte annat än att tacka henne för det, haha. jag är ju värdelös på att behålla hemlisar, givetvis inte när det verkligen gäller men anser jag att det är oviktigt att hålla det hemligt är det kört, haha. sen kommer dessa hemligheter som man själv sitter på som inte ens de egna närmsta kompisar får veta. och jag vet att mina närmsta vänner tror att jag inte kan hålla käft om något, men si det är fel! när det väl gäller så, haha. så för tillfället sitter jag här och fnissar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback