scream of happiness

åkte till spånga för att äta middag med fint sällskap efter jobbet.
körde genom hela stockholm och bilförarna är verkligen helt störda i huvudet, men jag är cool-lugn och ställde mig lite på tvären i bilköerna och körde några rysare när jag skulle byta fil, but we're still alive! haha.

ringde till elin ikväll för att berätta att jag kommer hem redan på söndag, sista dagen på jobbet imorgon innan semestern ju.tänkte först bara åka hem och överraska henne men hon är ju ute och flänger så mycket att det var bäst att boka sovplats redan nu liksom, haha. hon skrek så högt att jag fick tinitus gånger tusen typ, haha hon är så fantastisk.. entusiasmen ingen uppnår liksom!

nu ska jag snart ta och snutta kudden, börjar 8.30 imorgon och slutar 18.00 så det är en aningen för lång dag men det får fungera eftersom jag går på semester sen.
dessutom kommer hanna och sandra imorgonkväll och det ska bli så mysigt! det kommer bli en lugn helg, förhoppningsvis så blir det sol hela lördagen så vi kan ligga ute och sola! sen blir det väll lite vin och mys i lägenheten på kvällen, ingen utgång då det är typ tomt på kontot, haha.

nej, borsta tänderna nu och sen hoppa i säng! som vanlig lär nog samtalet med elin hålla på i ett par timmar så jag blir nog vaken till midnatt, minst.. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback