ja men skjut mig då

kom hem efter en kvällsfika på stan med lotta och karin, går och lägger mig eftersom jag börjar tidigt imorgon och sen ringer lotta och så surrar vi lite. berättar att jag googlar bilder på robin som kom tvåa i idol iår och på robin bengtsson som kom trea för något år sen, "dom är så snygga och bla bla bla" och sen pratar vi på ett tag och sen lägger vi på och jag går in på instagram. tro på själva fan att robin lagt upp en bild och skrivit typ "skönt häng med @robinbengtsson" och så är det en bild på dom båda två, på samma bild?! jag fick ett AD/HD-utbrott och skrek rakt ut och började sparka med benen, panik-skrev ett sms till lotta och sen blev jag så till mig i trasorna att jag började gråta. hahaha, sällan att någon brud på 21 år blir mer exalterad än jag, det är ju inte mänskligt. så nu kommer jag inte kunna somna inatt heller då, grett. fattas ju bara att det kommer upp en bild snart där markus fagervall står i mitten och poserar med sina lovikavantar och rodney ligger naken nedanför.. FML! skit i honom i mitten, han är inte relevant för tillfället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback