it's like i've been awake

mitt i natten igen och jag sover inte, what a surprise! har spenderat 3 timmar i telefonen med min själsfrände, vapendragare och bästa vän. jag hatar att vi bor i olika städer och it's killing me att behöva vara så långt ifrån varandra. jag är dock extremt glad att möjligheten att prata i telefonen varje dag finns, vi hade nog inte klarat oss annars! vi kom fram till att det är vi som ser till att telia överhuvudtaget går runt med tanke på alla samtal vi ringer till varandra, haha. på tal om det åkte elin hem med simon från västerås i veckan och dom i sin tur hade en dialog som såg ut såhär.. elin: men NEEEJ min telefon dog. simon: men, jaha, och? elin: ja, men jag skulle ju förfan ringa frida sen! simon: men hur många gånger har du inte pratat med henne nu? elin: ja, inte vet jag.. men det är viktigt! simon: men herregud, satt du inte och smsade? elin: jo, med frida. men min telefon dog ju! simon: suck... hahaha, fantastiskt. telefonen kommer garanterat växa fast i örat snart, och jag vill inte veta hur mycket strålning vi drar in i hjärnan varje dag. nu har vi iallafall spanat på lite framtidsplaner och det känns bra, det känns safe och det känns rätt. sen är det bara sexton dagar kvar tills vi ses igen, det är helt acceptabelt med tanke på att vi sågs sist för åtta dagar sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback