is having a relationship with

robin bengtsson, grejen är bara att han inte riktigt vet om det själv än! hahaha, ibland är jag extremt skön alltså, bra att jag kan underhålla mig själv iallafall när jag inte kan sova. en sån där rolig sak drog jag ju på firmafesten i början på juni också. stog och pratade med en kille som pekade på en tjej och sa "bla bla bla jag är tillsammans med henne" och då sa jag "jaha, det är hon som står och pratar med killen jag är tillsammans med alltså?" killen i sin tur sa "jaha, det är han som är din pojkvän" och jag, med vinglaset i högsta hugg säger "japp, problemet är bara att han inte vet det än" hahaha, gissa om jag fick folk att skratta. damn, i'm the fucking master! nu ska iallafall jag och älsklingen borsta tänderna och sova sen, jag ska ju jobba 10.00-19.00 imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback