if i died tonight, you'd still be on my mind

jag vet inte vilken natt i ordningen det är som jag ligger vaken mitt i natten och inte kan sova. jag börjar tröttna på det nu, men det är verkligen så att jag funderar tills jag slutligen somnar. det är fem år sen jag hade dessa nätter sist, eller okej fyra kanske det är. jag vet precis hur längesen det är, herregud jag är ju människan med detalj-minne deluxe. det är fyra år och fyra månader bra precis. jag hatar mina hjärnspöken, jag hatar hatar hatar dom. jag önskar att jag vore som så många andra och bara kunde bestämma över mina egna känslor. och elins jävla telefon är avstängd och it drives me crazy. jag måste prata, kommer snart ligga här och prata med mig själv, psyko-bruden herself liksom, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback