blow me

jag har ju i princip jobbat kväll ända sen i mars med några få dagspass men nu är det dags igen! idag började jag 09.45 så det är väll inte alltför tidigt, imorgon börjar jag 09.00 och hela nästa vecka 08.00 så då kan vi börja snacka. however, det är inte några påsar under ögonen längre, nu snackar vi stora ikea-kassar! har dock sovit helt okej inatt, somnade nog i hyffsad tid ändå. ont i vänstra sidan av halsen av någon konstig anledning? ungefär som när jag fortfarande hade mina halsmandlar kvar och det fastnade något i dom, haha. aja, tio timmars jobb framför mig nu och solen lyser på en klarblå himmel, ångest deluxe! jag hoppas verkligen det är sol på lördag nu, jag har ju annars världens otur med skitväder på mina lediga dagar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback