weekend

var hem till östersund för att överraska lillasyster på hennes konfirmation i helgen, det blev riktigt lyckat.
var till bajjan en kväll också, garvade sönder! sen kom vicky och överraskade mig där och jag blev helt galen, skrek och grinade och hade mig, haha.
för övrigt känner jag bara östersund och det känns så skönt att bo här på riktigt nu, trivs så sjukt bra.
hade min första gruppträff på itrim i enskede idag också, riktigt härlig grupp! fick dock synda för all skit jag tryckt i mig under jul och nyår idag, dessutom all alkohol jag dragit i mig senaste veckorna tog ut sin rätt.. nu blir det NO MORE och jag ska försöka hålla mig nykter till martins studentskiva i april, känns som jag kommer faila men jag ska försöka! förbannade jävla alkohol vad jag älskar dig för mycket..

nu blir det kanel-te och mys med emma och albin, sen sova i tid ikväll, tröttare än allt tröttast!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback