vitalizing

stressig dag på jobbet, benen bar knappt när vi slutade.
riktigt jobbigt med träningen sen och nu ligger jag här med feber, överansträngd säkert! tjockis.
imorgon skulle jag egentligen provar centret vid brommaplan men jag hoppar det, ska skjutsa jimmy och grabbarna till hamnen efter jobbet och sen är det homespa med denize som gäller.

svängde runt lite i stan med martin och denize idag, hatar stressen inne i city alltså. hittade två klänningar, en kjol och en huvtröja på bikbok,  spänn för alla fyra plagg! som hittat. bra att jag hade presentkort, eller det var räddningen med andra ord.


blir antagligen hos denize hela helgen, nu vet ni det.
godnatt!



jag vill vara med er

2012-01-27 | 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback