snöjävel

det sista jag gjorde igår var att skotta av gården, vad är det första jag måste göra idag då?
ställde klockan på 08:15 bara för att checka läget och det var bara att kliva upp och börja skotta.
när det gått en timme och nästan hela gården var klar bröt jag ryggen, den gick seriöst av.
låg där ute i snön ett tag och lipade, tyckte synd om mig själv och svor. nu kan jag inte ens böja mig ner och knyta skorna.. underbart!

det kommer behöva skottas igen i eftermiddag men jag får ringa lillebror så får han komma hit och hjälpa mig.
behöver jag uttrycka min frustration över att det är så jävla mycket snö? nej, tänkte väll det.
nu ska jag se om jag kan pallra mig iväg och träffa amanda, annars får hon komma hit och mojsa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback