san fransisco

det blev en mysig lunch med amanda tidigare idag, världens godaste kycklingsallad på wedemarks. det är bra när det inte är pasta, bulgur eller couscous i salladen när man beställer den utan att dom lägger till det om man själv vill ha, lättare att hålla sig till dieten då! vi flamsade runt på stan ett tag och det är, som alltid, ett nöje att träffa amanda! alltid så kravlöst och så roligt. tveksamt om det finns någon som är så genuin som amanda, hon började nästan gråta inne på mittpunkten när jag berättade att jag skulle flytta. en egen stjärna på himlen till dig min vän!



vad stog på schemat när jag kom hem om inte att skotta? suck suck suck.
när jag står där och sliter som mest, svettas som mest och är som mest irriterad kommer det förbi en kärring på en hästjävel och börjar prata och tycker jag borde köpa mig en snöslunga. det var en hundradels sekund ifrån att jag drämde till hennes jävla häst i arslet med spaden, jag blev skogstokig! hoppas hon brinner i helvetet sen.

så nu har jag skottat klart allting, hämtat ved har jag också gjort så nu går jag inte utanför dörren igen idag!
ska hoppa in i duschen sen, göra en hårinpackning och fixa naglarna i min ensamhet tills bajjan kommer hit och myser med mig sen. jag funderar på att klippa lugg, men vi får väll se hur det blir! jag är alltid så bombsäker men när jag väl sitter under saxen så försvinner modet på något konstigt vis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback