privilegium

sitter hemma hos denize med emma nu, tisdagsmys.
åkte och tränade idag efter jobbet och det var så skönt, var smått irriterad och grejer så det var välbehövligt.

imorgon ska jag träffa ida och hugo efter träningen, äntligen! på torsdag blir det tacokväll med josephine efter träningen och sen måste jag verkligen till tvättstugan, har inte tvättat sen jag flyttade ner? haha. det är inte så att jag inte har kläder, det har jag i överflöd men jag hatar att ha smutsig tvätt! och nu när jag lagt ner pengar på tvättmedel och sköljmedel så nu måste jag tvätta, haha.
på fredag så kommer sanna hit från skövde så då blir guldtrion från hamburg samlad igen! bästa bästa. sen drar jag och sofia till denize med martin och josephine för att pimpla vin och kolla på thevoice (det har jag bestämt) med lisa och emma! sen blir det fest på lördag igen, jag älskar fest! kommer aldrig kunna låta bli det partiet i mitt liv, men jag och denize klarade faktiskt en nykter helg! (och den var hemsk)

nu ska jag snacka lite skit,
hejs!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback