one second became a night

det var riktigt trevligt hemma hos hanna igår, fint sällskap och mycket skratt.
hon hade ramat in ett gammalt blogginlägg jag skrivit om henne och satt ovanför sängen, det är så man blir rörd!
vi köpte ju pizza till middag och det har jag bittert fått ångra hela natten och nu på morgonen trots att jag inte ens åt hälften, så äckligt ont i magen alltså.

lillebror hämtade mig vid två i marieby och sen skulle vi egentligen bara hämta upp tre grabbar till i stan men jag anlände hem vid halv fem, haha. det var ett jävla håll-i-gång där ett tag, och polisen stoppade lillebror för rutinkontroll typ och jag vart jättenervös och började nästan gråta faktiskt! haha.

nu har jag precis duschat, känner mig piggelin alltså! dock har jag ingen snus och känner inte inte modig nog för att åka på affären än och det är ett problem.. men snart kommer bajjan med både snus och underbart sällskap! jag ska skotta (haha, surprise..) och hämta in lite ved och göra mysigt tills hon kommer nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback