mr. postman

första blogginlägget i min nya hemstad! det känns fortfarande otroligt konstigt, men det känns tryggt.
det var ett jävla stök igår innan vi burit upp allt till lägenheten men vi somnade gott sen.

vaknade vid åtta imorse och nu har jag och albin pratat ihop oss hela morgonen och det känns så bra! vi har samma syn på inredning och saker, känns bra eftersom vi ska bo här tillsammans.
nu ska jag börja packa upp lite grejer, alla kläder och sånt ska ut ur väskorna för dom skickar jag hem med anna igen. emma flyttar inte ut förän om några veckor så vi får mysa tillsammans här ett tag.

nu har jag tagit en paus i allt fixande och ska se avsnittet sv biggest looser som jag missade igår.
på tal om det måste jag till itrim och träffa min nya coach och boka grupp också!

jag har hört att dom vill fira att jag flyttat hit ikväll, tror nog det blir så för sen kommer jag inte kunna gå ut förän jag fått min första lön och det kommer, defenitivt, vara länge tills dess!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback