celebrity

efter jobbet idag skulle jag in på pressbyrån för att köpa snus.
precis innan jag gick in på flygplatsen kom molly från idol ut och tittade sig omkring, och gick in igen.
vem letar hon efter? tänkte jag och tänkte för en kort sekund ''tänk om det är robin hon letar efter'' sen gick jag och köpte min snusdosa och som vanligt är i min egna lilla värld när jag går själv så så det tog ett tag innan jag reagerade.. då kommer robin ovh går förbi! han går förbi med en meter mellan oss och jag lovar att mitt hjärta stannade. där kom han med sin svarta skinnjacka och gitarren på ryggen, livs levande! jag visste inte vad jag skulle ta mig till, började svettas och grejer, haha. det finns nog INGEN som är så störd på kändisar som jag är, det är verkligen galet. jag försökte så gott jag kunde att spela careface men jag kunde inte låta bli att kolla, och han var så fin! jag tycker ju han har varit jättefin i tv men seriöst, hundra gånger finare i verkligheten. övervägde för en sekund om jag skulle gå fram och ta en bild, men sen insåg jag hur jag såg ut så jag sket i det. tanken på att han stog där med sin flickvän och jag skulle gå fram och stamma var inte så lockande heller, haha.
det sjuka är att jag tänkt flera gånger på hur det skulle vara om man skulle springa på honom, nu har jag facit i hand. och faktiskt, jag är töntigare än vad jag trodde.. haha.
jag tänker seriöst spara snusdosan, och jag kommer aldrig ångra att jag började snusa igen! haha.




sms-konversationen med bajjan, självklart skulle det sluta med att det handlade om henne? haha.



HAHAHAHAHA de e fan sant de.....

jag e ju bra jävla ego ja.



Men nu kan vi köra såhär; jag saknar dig.

-efterföljs inte av att de e synd om mig att alla flyttat från mig-

2012-01-26 | 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback