but maybe after that

klev in för sista träningspasset på itrim här i östersund 06.45 imorse,
trodde aldrig jag skulle orka träna så tidigt men det gick himla bra.
sista gruppträffen efter det och det var lite sorgligt, kommer sakna gruppen och marini jättemycket.
det blir att introducera sig på itrim i enskede imorgon då, och om inte imorgon så i helgen förhoppningsvis.

träffade pappa på eftermiddagen idag. lite kaffe och prat typ.
ont i magen, lite nervös och talsvårigheter men annars gick det väll bra, tror jag.
jag hoppas verkligen att det går att hålla lite kontakt denna gång, jag kräver så otroligt lite tycker jag och jag hoppas han verkligen tar sig i kragen och inte sviker åter igen.

nu har jag packat och flängt hela kvällen och anna har hjälpt mig att packa in det mesta i bilen.
sängen, hyllorna, alla kartonger och väskor är nu på plats och imorgon ger vi oss av, äntligen.
bilen är fylld till bredden, och då är det en minibuss vi snackar om. haha, ingen var förvånad!

nu ska jag städa ur rummet, och eftersom sängen är bort så sover jag nere på soffan framför öppna spisen inatt. det kan vara det mest perfekta stället att sova på, jättebra med tanke på att det är sista natten hemma i grytan på väldigt länge! förstår fortfarande inte att jag flyttar redan imorgon, herregud HEJDÅ östersund.






VÄLKOMMEN ÄLSKADE FRIDA.......

CINI SKA TA HAND OM DIG.

2012-01-13 | 07:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback