vissa dagar är bara slöseri med smink

nu har jag bäddat ner mig själv, tussig och om möjligt blekare än vanligt.
jag är jättetrött men huvudet vägrar somna och det driver mig till vansinne.
jag ska väll göra ett försök och se ett avsnitt av onetreehill och inbilla mig att det hjälper,
imorgonkväll kommer denize och lisa hit på middag och tjejkväll så länge jag inte kvaddar ihop totalt under morgondagen. jag verkligen längtar tills dom kommer så jag får prata av mig, albin har alltså inte varit hemma på hela dagen! drives me crazy.

tog en liten promenad idag, eller promenad kan jag väll inte kalla det. jag gick hundra meter på vägen och gick tillbaka in igen sen för att jag inte orkade mer, men det var skönt. solen sken och det var +6 grader ute och jag kunde dra på mig mina converse! visserligen tog jag dom för att jag hade mjukisbyxor på mig och det är inte någon bra kombination med boots men ändå, haha. nu är det dock jättekallt igen, jag måste nog inse att det är långt kvar till våren, tyvärr. imorgon ska jag gå en sväng till alingsåsvägen också, hämta lite actimel och carina köpt till mig och en salva jag ska prova mot utslagen jag fått som inte blir bättre utan bara kliar mer och mer, jävla skit! det är fint att någon tar hand om mig och ser efter mig när jag inte bor hemma hos mamma och anna längre. riktigt vuxen vill jag nog aldrig bli. så glad att carina finns bredvid hela tiden, det känns som man får tillfälle att ta igen några förlorade år på något vis och jag älskar henne för allt hon gör.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback