some die young

jag åkte till sveavägen och tränade idag, det var hur underbart som helst. pratade med en tjej där om att byta från enskede och dit eftersom det är mycket smidigare och jag trivdes mycket bättre där så det får bli så. jag följer känslan jag har helt enkelt, det blir bra.

efter träningen åkte jag till ida, blev bjuden på tacos där och myste med henne och hugo. eftersom det inte blev någon tacokväll med josephine imorgon satt tacosen som en smäck! haha.
det är himla roligt att folk tycker jag har blivit smalare och att det syns, men jag har svårt att ta det eftersom jag nästan tycker jag är tjockare än när jag började, självblind? ja, en aning.

nu ska jag fixa med lite grejer och sen är det hopp i säng för min del! jag orkar knappt stå upp.
imorgon är det ingen träning utan jag ska slita i tvättstugan och ordna lite saker.
snart är det äntligen helg, festligt! bokstavligt talat.




haha, dödsstraff!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback