longing for truth

jag har ju inte uppdaterat om helgen som var, men blogg.se har varit efterblivet så det har inte gått att logga in för mig? i fredags blev det ladies-winenight + martin hemma hos denize, vi drog senare ut på stan och sen somnade vi sött i solna efter en dunderbra kväll och en sjukt rolig bussresa hem.

i lördags spårade det dock. jag har kanske inte riktigt lärt mig att jag inte kan dricka lika mycket som förut så efter att jag druckit säkert två liter vin fick jag lämna tillbaka allting i gustavsberg! haha, och det var inte speciellt sent på natten. vaknade dock i söndags 07.15 och var jävligt pigg, vaknade dock inte ensam i bäddsoffan så det var lite wierd, men jag lever ju? haha.

till helgen blir det en alkoholfri helg, jag har varken råd eller lust att dricka. på fredag blir det knytkalas här med tacos, gaygala och skitsnack! mina fina vänner som också ska låta vindunkarna stå i helgen kommer hit. på lördag är jag bjuden till carina och ninni för att äta tacos och kolla på melodifestivalen, åh så mysigt! blir jag förvånad över att jag ska äta tacos två dagar i rad? nej. skulle kunna överleva endast på tacos utan problem.
jag älskar att jag fick tre brukar med salsa av carina igår när jag var dit, haha hon är så underbar. jag har fortfarande inte vant mig vid att slippa sakna henne varenda jävla dag utan istället kunna säga vi ses imorgon varenda dag istället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback