golden coctails

gårdagen var jättemysig, jag och sofia låg dessutom och prata halva natten like the old days. jag vet inte om vi kom fram till något, men det gör vi ju aldrig.. haha.

idag har jag tagit ett varmt bad, kollat på one tree hill och varit ute i det sköna vädret! det ligger runt noll nu, så mycket bättre än igår morse när det var minus femton grader!? dödsstraff på det alltså.

nu är jag på alingsåsvägen hos carina och ninni, vi ska rensa förrådet snart, äta fondué ikväll och kolla på melodifestivalen! underbart, en vodka lime har jag fått beställa också.




albin kommer hem idag! lycklig tjej.
nu är det slut med att vara ensam och inte ha någon i hushållet att prata med, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback