find the tvättstuga

jag hittade inte till tvättstugan förut? haha, tjena lantisen har kommit till storstan.
emma fick hjälpa mig när hon kom hem så nu har jag invigt tvättstugan också, yey!
dock har jag en kjol som är spårlöst försvunnen? jag tog fram den igår och nu är den veck. den måste ligga i tvätten för nu har jag letat igenom alla garderober och hela lägenheten.
jag skulle köpa en tröja idag, en beige ville jag ha men det blev en typ.. mörkbeige? det får väll gå, det blir inte alltid som man tänkt sig.

sista jobbdagen imorgon för denna vecka, så brutalt skönt! jag är alldeles slut, kommer somna gott inatt.
när jag kom hem från träningen igår hade jag jätteont i ljumsken, det gick dock över när jag gått och lagt mig men jag vaknade istället med ett typ vätskefyllt knä? det högra knät gjorde skitont, haltade runt som en handikappad i lägenheten. sen var jag tvungen att springa som en dåre till tunnelbanan för att hinna och då försvann smärtan i knät, wierd.
snoozade för länge imorse, jag var så trött att ögonen var alldeles svullna när jag vaknade trots att jag sovit som jag brukar, jag ville bara att någon skulle skjuta mig så jag fick åka på sjukhuset och sova typ, haha. räddningen var (som i många andra situationer i mitt liv) carina när hon kom med en redbull till frukost, sen jävlar speedade jag runt nere i köket! hälsovårdnämnden kom till jobbet idag också, jag blev så nervös så jag var tvungen att gå på toa. när jag tänker på inspektörer från typ hälsovårdsnämnden tänker jag nördar, riktiga nördar, och det var helt rätt tänk! jag började nästan skratta när dom kom in i köket med sina blåa skydd på fötterna, haha.

imorgon blev det lite ändrade planer. sanna kommer inte förän på lördag så jag åker direkt till denize. åker hem en snabbis och tar en powernap, duschar och packar det jag behöver i helgen först. jag längtar verkligen efter att få ta ett glas vin i fint sällskap, hälften alkis och hälften sällskapssjuk! haha.
lördag blir spännande också, för att inte avslöja för mycket blir det en liten flashback från en vinternatt för några år sedan i bräcke! ja, nu kan ni klura på det.. hehe.

nu ska jag och emma titta på chloé, någon film om en eskorttjej, usch.
på lördag flyttar emma ut och jag blir alldeles ensam i lägenheten innan min sambo kommer hem från thailand igen den elfte februari, scary!




lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback