you might be with her, but i had you first



förlåt denize, förlåt för min dåliga uppdatering men du måste ju sitta och lyssna på mig hela dagarna så jag förstår inte att du stalkar min blogg på detta vis! haha.
 

idag har varit en bra dag, eller? jo, delvis.
fick den kanske mest roliga kommentaren imorse i form av "du är snygg för att vara en svenne-brud" haha, jaha, tack eller?
och sen är det en kund som ringt hit och bett om min adress av en kollega för att skicka blommor till mig, how sweet? fantastiskt.

winnerbäck igår var katastrof. han körde samma performance som i måndags, exakt. det var precis samma låtar, samma saker han sa och samma låtar han tillägnade publiken.. fantasilöst? ja, extremt.

efter jobbet åker jag till alingsåsvägen och hämtar ett paket, sen blir det robinsson och myskväll där med ninni. carina skulle på någon middags-konferans av något slag så vi får väll se när hon kommer hem. det blir en sleepover iallafall, vill inte sova själv för tillfället. jobbigt att vara 21 år och vara rädd för både mörker och ensamheten.

imorgon ska jag vara barnvakt åt mina kusiner från linköping på kvällen. träffar dom inte direkt för ofta så det ska bli trevligt.
vi ska se ice age på bio och mysa. inte direkt min typ av film men man kanske inte tar med sig en 11-åring och en 8-åring och ser snabba cash.. haha.

på fredag är det femkamp på grönan med mina vapendragare, jag måste vinna annars är hela helgen förstörd. det bör nog inte vara några problem med en lite vin i kroppen!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback