en elegi för alla sorger den där hösten handlade om

befinner mig på grönan med mina nya snygga skor och sofia, majsan än och savannah! om ungefär 40 minuter intar winnerbäck scenen och jag är så lycklig! älskade, underbara lasse med sina texter som bränner genom själ och hjärta. gud vad jag kommer gråta, och vad jag kommer vara hes imorgon! glömmer aldrig känslan när jag och fredrik såg honom på stora scenen 2008, sällan varit så lycklig!
jag och sofia åkte pop-expressen och insane. pop-expressen klarade jag väll av ganska bra, skrek inte ihjäl mig och mådde bara lagomt illa. insane dock, vilken jävla mardröm! skrek och grinade, skakade som ett asplöv efteråt.. ALDRIG mer alltså, aldrig. under femkampen på fredag ska jag gå spökhuset och möjligtvis åka kärlekstunneln, men inget som innehåller varken höjder, snurrar, sus i magen eller loopar. jag har helt enkelt växt ifrån det! nu är det bara som sagt 40 minuter kvar till total eufori, fantastiskt vad bra en måndag kan kännas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback