detta med att stjäla någon annans ragg

nu ska jag skriva om en liten livshistoria här som hedras till min kollega hanna som troget läser
min blogg jämt och ständigt trots att faktum kvarstår att bloggen är värdelös.
nu ska ni få läsa en liten anekdot här som internt är väldigt rolig.
 
som vilken fredag som helst hade jag druckit en liter vin och var väldigt rolig.
som vanligt bråkade jag på krogen med ja, vad ska vi kalla honom? flinget sen tre år tillbaka.
han raggade på någon annan och jag blev skitsur och tänkte spela med samma kort.
haffade en annan kille där på samma krog som tydligen jobbade på samma jobb som jag.
när vi, ja, ehm.. strulat ett tag där så klämmer han ur sig " jag är på g med en annan tjej på jobbet" och jag får panik och bedjar att det inte ska vara någon jag känner men tji fick jag för den tjejen var hanna!
 
vilken tur att detta inte slutade med att hanna klöste ögonen ur mig utan att hanna insåg faktum att killen är en douchebag och skaffade en annan pojkvän! så vi säger grattis till hanna och hennes nya pojkvän, och grattis
till mig som överlevde!

hahah, du är så bra <3

2012-08-16 | 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback