planeraren

sådär. nu har jag min helg planerad!
planering är otroligt viktigt har jag märkt, och just med itrim. att ha saker att se fram emot och att ha aktiviteter och andra grejer inplanerade i förtid. självklart är det jätteskönt att ligga på sängen och kolla på film någon dag också, ensamtid är lika viktigt som sociala grejer tycker jag.

imorgon ska jag skjutsa mamma och anna till stan, dom har ju sin efterlängtade fotbollsavslutning imorgon.
sen ska jag umgås med min härliga barndomskompis hanna. vi ska titta på idol, dricka te och snacka skit.
på lördag ska jag ha sovmorgon för det första, sen ska jag träffa denize som kommer hem till östersund imorgon, och klockan fem har olle hockeymatch som jag ska se med frugan. på kvällen är det ju fest hos bajjan som bekant! på söndag vaknar jag INTE bakis och sen ska jag träna och bara vara.

sådär, nu har ni stenkoll.
ring inte under idol är ni snäll! haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback