klamydia i ögat

hej hopp.
det är jättetråkigt att blogga nu, begriper inte varför jag gör det.
men då jag har en tvättäkta ''frida-kväll'' ikväll så offrar jag mig.
anna är ute på roligheter och mamma jobbar, inte en själ hemma då småkottarna är hos sin pappa.

idag var jag med mammsen på relaxavdelningen, körde tre aufguss så man var ganska mör när vi några timmar senare begav oss hemåt.
skjutsade anna till stan runt halv sex, och innan det så rev jag bort alla ruttna blommor utanför mitt fönster samt den skruttiga dörrmattan.. sen kom jag på att om man slänger måste man köpa nytt så till buketten bar det av efter att jag släppt av anna. sen gick jag in på rusta också, och från rusta går man aldrig tomhänt! dörrmatta, schampo, balsam, hårinpackning, nagelfil, nagellacksborttagning, concealer, brevpapper, scrapbookingpapper, lösnaglar, nageldekorationer, tandborste, ja det blev lite av allt möjligt! och till ett skitbra pris dessutom? älska rusta.



på buketten köpte blommor och en skylt som det står välkommen på som jag nu smackat upp på min dörr! 69:- kostade den och jag tänkte att om jag en vacker dag får en lägenhet kan jag ju ta med mig den då, jättebright. sen köpte jag ett gravljus och en sten som det stog jag saknar dig på och åkte till mormors grav.. jag är aldrig på graven, aldrig någonsin. jag vill inte ens följa med när det är födelsedagar, julafton, alla helgonahelgen eller andra högtider. anledningen? jag mår så fruktansvärt dåligt varenda gång. jag hinner knappt innanför grindarna så sprutar tårarna åt alla håll och jag blir svimfärdig.
men idag tog jag mig tiden, det var skitjobbigt, men det var jätteskönt när jag gick därifrån!





sen bar det av mot ica maxi för att äntligen, äntligen köpa takidas nya skiva.
min fredag är komplett! så nu ska jag lyssna på takida, pyssla och fixa naglarna ikväll.
imorgon är det min sista utgång innan mitt nya, hälsosamma itrim-liv börjar nästa vecka.
sista kvällen med vinet, herregud.. men det kommer gå skitbra! nu jävlar.

nu var det skittråkigt att sitta här och skriva,
hejdå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback