en vacker dag




förgyller kvällen innan idol & house börjar med en bild sen denize födelsedag i somras.
tiden går fort.
satt och tittade igenom lite bilder sen hamburg för en stund sen, jag får nästan ett tryck över bröstet när jag ser dem, så mycket önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden och få uppleva vissa stunder igen.

Miss you honey, vi hade det galet kul under den tid som nu är historia. Snart ett år sen jag åkte till Hamburg.. Minns fortfarande vårt första möte i kyrkan ;) Hur du, iklädd jeanskjol och huvtröja jublade åt att vi kunde åka tåg tillsammans, ja, vi gjorde ju mycket mer än så. Puss <3

2011-09-14 | 19:04:34

P.s SHIET! Mer än ett år sen redan.. D.s

2011-09-14 | 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback