breakeven

jag har haft en sueprfin kväll med hanna min vän.
vad jag värderar att ha kompisar som sitter hemma och tittar på idol med mig istället för att hänga på krogen.
vi har druckit te, kollat på idol och sett film. surrat massor, massor, massor och skrattat så jag har ont i magen.

nu sitter jag och lyssnar på linnis version av she will be loved om och om igen. helt fantastiskt.
markus fagervall hade ju denna låt bland sina tre finalistlåtar 2006 och jag höll på att smälla av när hon sa att hon skulle sjunga den ikväll, en av mina favoritlåtar. och dra någonstans vad bra hon gör det, helt sjukt.

och robin också, finaste robin som jag bara sitter och ler åt som ett fån när han glider fram i tvrutan.
bästa bästa. dock är jag inget fan av låten animal, även om jag älskar texten i den. men i måndags när han körde breakeven, det var oslagbart. jag tycker det vart ett bra startfält iår, även om jag velat byta ut roshana mot leonard, då hade det varit perfekt!
vilken idol-nörd jag har blivit, jag borde skaffa mig ett liv (börja festa på helgerna igen) hahaha.

(observera att jag började göra gymnastik med benen i soffan och skrek rätt ut när linni & robin gick vidare,
tur att hanna känner mig väl och bara skrattar åt mig istället för att fly sin väg så fort hon kan! hahaha)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback