we're killing eachother in the name of god



jag skulle inte ens få till ett sånt smile idag även om jag försökte.
jag är hungrig, jag vill äta kycklingfilé med sallad och tzatsiki.
jag är så jävla trött på smoothiesar, shakes och barer som smakar tillsatsämnen.
det är 52 dagar kvar, 52 jävla dagar kvar och jag vill bara gråta.

igår var jag på krogen för första gången sen början av september.
jag var givetvis nykter men jag hade haft lika roligt om jag varit hemma och kollat på film.
jag hade fina vänner med mig och dom gjorde kvällen, men det är ingen höjdare att vara nykter på krogen och irritera sig på alla fyllon som flamsar runt.
jag kände aldrig att jag var sugen på att dricka, jag kände snarare ännu mer avsmak och det äcklar mig att jag så många gånger sprungit runt och varit full och tappat omdömet i den här stan.

kom hem vid halv tre, men det tog många timmar innan jag lyckades somna.
vaknade idag vid ett någon gång och mådde väll inte riktigt bra.
satte mig ute och läste ett tag, men det blev kallt så jag gick in igen.

nu väntar jag på att hanna ska komma och hämta mig,
ska sova hos henne inatt för jag ska passa bosse imorgon bitti och på förmiddagen.
vad trevligt det skulle vara om vi kunde göra lite grönsaker och dipp ikväll och dricka te framför någon bra film,
men nej. det ligger långt fram i framtiden det.
det är ingen bra dag idag, och jag saknar pappa så himla mycket.
nu ska jag röka en jävla ciggarett och tycka synd om mig själv!

Kämpa på! Du är bäst

2011-10-16 | 16:34:51

jag tycker som sagt att du e as duktig som gör de du gör! å jag tycker du ska fortsätta att kämpa på :)

2011-10-17 | 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback