varmt klädd

som sänt från ovan fick jag nya vinterleggings (leggings med foder i ungefär) nya skinnhandskar och knästrumpor av mamma & anna! lycklig tjej. det var så välbehövligt! tack mamma & anna för det, puss!
har dessutom min ulljacka på mig idag, när kunde jag ha den sist? storlek 42 från lindex liksom. det är när det blir så som det känns extra bra, så himla roligt!
mindre roligt att ge bort mina bh:ar från triumph eftersom mina bröst i princip försvunnit.. dom som kostat typ 500 kronor går nu tilllillasyster. men hellre det va? då blir ju hon lycklig också, himla bra!
jag får införskaffa nya bh:ar senare, det blir ju roligt det också. gud vad mycket som var roligt nu.





du e så himla duktig <3

2011-10-12 | 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback