vallentuna

dagen till ära tog jag på mig mina höga stövlar från hamburg.
dom går ju upp över knät så det känns lite konstigt att gå uppför trappor, typ som att benet är stelt.
dock tycker jag dom är skitsnygga, och jag betalade bara 299 spänn för dom så det är glädje.

provade skorna mamma & anna köpte igår, dom kändes inte helt bra även om dom var skitsnygga.
kändes lite som att dom var för grova för mig, jag vill ha ett par som är lite mer tjejiga.
ska införskaffa mig ett par imorgon tänkte jag, och det blir nog något av paren här nere.






tränade innan jobbet idag, jag dog efteråt.
promenerade ner till stan för att lämna en väska till min flamsiga syster! sen gick jag och kollade på skor, hittade enbart skor som var svindyra som man ångrar att man ens såg.
trippade iväg till jobbet sen, inte lika segt idag som det var igår. det är härligt folk som jobbar här, det är tur det åtminstonde! 

imorgon jobbar jag inte! ska träffa mattias som jag förhoppningsvis kommer bli kontaktperson åt och hans mamma imorgon eftermiddag. jag är nervös, det tänker jag inte ljuga om men det kommer nog gå bra.
sen är det bonde söker fru imorgon igen, fin fint! tänkte väll se det med hanna om det går.

fixade ju min nagel hos mica igår efter jobbet,
så nu är jag som hel igen! jag är störd.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback