i let it fall

jag var så trött igår när vi gick och la oss och grabbarna hade spelat klart nhl.
dom spelar ju halva nätterna! jag och hanna var trött klockan tio vi, haha.
jag trodde jag skulle dö när ricky började knappa på datorn när vi äntligen gått och lagt oss,
orkade inte gå ner och hämta öronpropparna heller.
somnade iallafall med katten sovande på ryggen, det trodde ni inte va? kattjävlar som är det värsta som finns. men den här katten är gosig, den tycker jag om.
vaknade av att bosse kom och gosade imorse, sen tittade vi på nyhetsmorgon och sen var vi ut och städade morfars bil.



åkte in med morfar till sjukhuset mitt på dagen, åkte och tränade medan han var där och sen åkte vi hem.
tog en promenad till amanda förut också, finaste amanda, det är helt kravlös vänskap när den är som bäst.
nu har bosse gått och lagt sig mellan mina lår? haha, han är så rolig.
mattias är på hockeyträning, ricky spelar tv-spel med sin brutna arm och jag ligger i sängen med hanna och snackar skit. våran lilla familj, haha.

idag har jag ätit middag. ja, ni läser rätt. jag har ätit middag! i form av några små kycklingbitar, lite sallad och salsa. knappt lika mycket kalorier som en måltidsersättning men jag har så sjukt ont i magen nu.
det var så trevligt att sitta ner vid middagsbordet. men det kommer bli jobbigt att börja äta igen sen, känns som man blir lite sjuk? jag vill ju inte må illa och få ont i magen av lite kyckling. men det blir nog bra det också.

imorgon ska jag träna, passa bosse givetvis och sen är det ju onsdag! vilket betyder bonde söker fru, greys anatomy, body of proof och criminal minds och efter det ont i ögonen och huvudet för att man suttit och glott på tv'n i fyra timmar.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback