svenskan

provar ju att jobba kväll ikväll på jobbet, 16.00-21.00 och då sitter jag på privat istället för på företag.
pratade med chefen i torsdags då jag anser att detta inte är något för mig och det är ohållbart i längden men han sa att han verkligen trodde på mig så han tyckte jag skulle prova några kvällar istället. sagt och gjort! nu sitter jag här. det är ju samma grej fast andra kunder och andra arbetskompisar. fick även erbjudandet om att bara jobba 1-2 kvällar f.r.o.m november när jag börjar plugga igen och det tyckte jag lät riktigt bra.

var och tränade idag, så himla skönt! känner mig fortfarande lite hängig i kroppen men på bättringsvägen.
det är absolut inte lika illa som det var i torsdagskväll/natt eller i fredags och det tackar vi gudarna för.
efter träningen lämnade jag in min ansökan och alla papper till utbildningen och sen stötte jag på sandra påväg in till stan. lämnade igen en tröja åt mamma och sen umgicks jag lite med elin innan jag traskade in på jobbet.

fick för mig att jag skulle sluta snusa idag också, kan ju säga att det var jävligt dumt.
jag har ätit upp mina naglar och nästan mina fingrar också, plus ett helt tuggummipaket? och av alla tuggummin blev jag gasig i magen.. to much information, i know. men det är lite roligt!
jag kanske borde börja med att trappa ner. dumt av mig att sluta med allt på samma gång, tror jag att jag är superwoman eller? sluta äta, sluta dricka alkohol och sluta snusa. nej, det funkar inte riktigt.. jag får börja med att trappa ner på snusandet till en början.






Me like;)

2011-10-04 | 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback