svenska hjärtan



börjar med en bild på emil när han däckade i hundbädden igår. haha.
eller egentligen så hade han inte däckat, han vilade bara lite men vi säger att han däckade,
det är roligare så. haha.

jag lever! det var så himla roligt igår. det känns som att mitt liv kommit åter, jag kommer absolut inte fortsätta dricka varje helg men det var roligt att få göra det.
det spårade inte så mycket, jag hade ganska bra koll på mig själv men det behövdes inte mycket innan jag blev påverkad. jag och hanna började att blanda ut vinet med sprite zero för att det inte skulle gå rakt upp i huvudet, men det gjorde det efter ett tag iallafall, haha.

idag mår jag jättebra. första gången, typ någonsin som jag inte är bakis.
lite ångest det har jag, men det får man leva med! jag tycker det är ganska roligt att man är så brutalt ärlig när man är onykter, jag sa till en kille som var här igår att jag tyckte hans prat om sjömansjobbet han hade eller vad det var, att det var jävligt ointressant och att han skulle knipa igen käften. haha. vad skön jag är!

idag ska jag åka hem tror jag. jag behöver ligga i min säng och stirra upp i taket lite, haha.
jag tar och avslutar detta inlägg med min lillebrors sköna kommentar han sa när han var påväg från krogen, '' men gå och lägg dig med ***** nu, han har ganska stor dase '' hahaha, herregud.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback