my heart was wrong, my head knew what was right

imorse när jag vaknade hade jag riktigt ont i huvudet, det var verkligen så att ögonen korsade sig och jag trodde hjärnan skulle spruta ut genom mitt öra ungefär.
tog en tablett och gick ut en stund och det lättade som tur var. packade ihop mina grejer och for och tränade. bussen fick punktering typ vid blåcenter så där ifrån fick man gå, tur det inte var långt men kallt var det.

gick ner till biblioteket och mötte syster sen, hon skulle ha massa grejer hemifrån. sen trippade jag ner till jobbet och här sitter jag nu. jobb till klockan åtta! imorgon så är det inget jobb här på svenskan för mig, ska jobba från tidig morgon med anna och sen ska vi till hackås och ställa upp en ny ställning i butiken där. på eftermiddagen ska jag åka med hanna till sundsvall där hon ska köpa sig en chihuahua, äntligen ska hon få sin bosse.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback