makeup

sandra har börjat en kurs med sminkning tre dagar i veckan nu som håller på i fyra månader.
gissar på att hon blir makeup-artist när hon är klar, eller har någon sorts grund iallafall.
på fredag ska jag vara provdocka åt henne en stund på dagen, det ska bli roligt.
jag kan sminka mig själv och jag föredrar absolut att sminka mig själv också.
men jag ställer mer än gärna upp för hennes skull, och misslyckas hon och sminkar mig fult kan jag ju tvätta av mig bara, haha.

kommer ihåg när det var bal och jag gick och fick ansiktet sminkat på body shop.
det var absolut inte värt allt vad det kostade, jag hade kunnat gjort det MINST lika bra själv.
dessutom hade jag alla produkter hemma som dom använde, nej fy. det händer inte igen.
då tror jag sånt är bättre som för mamma som hon fick i födelsedagspresent av oss, att få lära sig sminka sig själv och lära känna sina färger och så.




body shops nya sortiment extra virgin minerals.
cream to powder som är till vänster är absolut att rekomendera!
det följer ju med en borste till den så den är defenitivt värd 295 kronor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback