för sista gången på nära håll

jag tror klockan var närmare halv två innan jag somnade inatt, trots det var jag pigg när jag vaknade imorse.
drack te och kollade på nyhetsmorgon med hanna, det har blivit lite rutin nu. sen tittade vi på senaste filmen med irene huss också, älskar dom filmerna.
när hanna åkte till skolan någon timme så fixade jag och bosse med disken och tvätten. sen var vi ut en stund men bosse började frysa snabbt om sina små tassar eftersom det var blött i gräset.

på eftermiddagen lämnade vi bosse hemma med ricky och sen åkte jag och hanna till stan en stund.
vi tänkte egentligen göra det imorgon men det fick bli idag, och eftersom jag ska på sminkningen hos sandra imorgon vid ett var det nog ganska bra.
köpte inte något speciellt, men ett par örhängen unnade jag mig iallafall!



vi skulle egentligen tittat på robinson ikväll men det uteblev. vi får kika på det imorgon istället för nyhetsmorgon tyckte hanna, det tyckte inte jag utan jag tyckte vi kunde se det efter nyhetsmorgon. haha.
nu har jag duschat och tvättat håret med björn axéns shampoo extreme repair, det bästa som finns. jag är jättetrött nu, kommer säkert somna inom en snar framtid.
jag ska försöka fota hur sandras sminkning blir imorgon, men man ska komma dit osminkad så det blir inga före och efterbilder. haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback