födelsedagskalas

åkte till bajjan idag för att fira henne på hennes riktiga födelsedag, sån med släkten och grejer.
det bjöds på smörgåstårta, marrängtårta och gräddtårta men jag drack mitt te och var glad endå.
jag måste få vara lite egoistisk och säga att jag är himla stolt över mig själv!
jag har varit nykter en månad nu, fyra helger och det är helt fantastiskt bra för att vara mig.
jag hade riktigt roligt hos bajjan igår utan en droppe alkohol, det trodde jag aldrig men så var det!
det blir ju roligt på ett annat vis när man dricker givetvis, men när jag får börja dricka igen kommer gångerna vara väldigt få kan jag ju säga.





släppte av olle, emelie och jocke på vägen hem,
nu sitter jag hemma i soffan och är trött, längtar efter att mamma kommer hem och kramar om mig.
sa hejdå till denize som åkte hem till stockholm idag igen, kommer aldrig vänja mig vid att ha henne så långt borta.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback