feel the heartbeat in my mind

'' shine a light through an open door,
love and life i will divide.
turn away cause i need you more.
feel the heartbeat in my mind.
it's the way i'm feeling i just can't deny,
but I've gotta let it go.
we found love in a hopeless place.
''

lyssnar och lyssnar på rihannas låt we found love.
jag är helt frälst! kan inte minnas sist jag var så för en låt.
måste varit den gången jag hittade medinas låt sagoland.

ikväll hade jag mitt första möte med mikael, killen jag är kontaktperson för.
det gick jättebra och det var så att hans mamma suttit barnvakt åt min mamma och hennes syskon när dom var små. världen är bra liten!

ikväll har vi kollat på bonde söker fru jag och hanna, älskade bonde söker fru.. man blir aldrig less!
sen har jag sett greys anatomy, body of proof och nu är det criminal minds. egentligen borde jag kanske gå och lägga mig men det är svårt när man väl börjat sett ett sånt program.
herr och fru apa har redan gått och lagt sig, och bosse har käkat rå kyckling så han luktar så fruktansvärt illa! det blir ett bad för lillkorven imorgon tror jag bestämt.
ricky spelar tv-spel, surprise surprise! jag är så galet trött på skjutljudet från spelet som ständigt dundrat på i flera dagar nu så jag har hörlurarna inkopplade i datorn och lyssnar på anna ternheim medan jag ser criminal minds för jag står inte ut! haha.

imorgon börjar inte hanna förän klockan ett så vi ska ha en mys-förmiddag imorgon och ha sovmorgon!
på fredag ska vi åka in till stan för då är hon ledig, ha lite tid utan bosse ska vi ha också! haha.
och dessutom, blir det nog ett glas vin för mig på fredag. jag behöver ett uppsving, det känns så otroligt lamt och jävligt allting OCH jag förtjänar det så otroligt mycket. behöver jag inflika att jag ser fram emot det? kan inte förstå att jag inte tagit ett glas vin på 1,5 månad. det är helt galet bra av mig, så det så.
men no more dricka mig full varje helg, aldrig mer.
det är skillnad på att dricka och dricka.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback