excuse me, i'm having a bad day

jag blir så frustrerad när mamma inte förstår.
när mamma tror att jag sökt utbildningen på FVHC för att jag ska ha någonting att göra?
om jag hade velat ha något att göra bara så hade jag varit i hamburg nu, på alexander-zinn-strasse och tagit hand om moritz & lotta.
sen tycker mamma att jag ska bo kvar hemma också, men ärligt talat så fungerar inte det, eller det känns så iallafall.
låt oss säga att skolan börjar klockan klockan åtta, då måste jag ta bussen som går klockan sju från grytan, men innan det måste jag gå 1 km upp till bushållsplatsen och det är inte det roligaste när det är -25 grader och skitmycke snö. sen ska jag gå i skolan och sen om jag ska träna efter skolan är jag tillbaka i grytan runt åtta kanske. eller om jag ska jobba, är jag tillbaka vid tio typ.
istället för att jag delar lägenhet med olivia som vi pratat om, bor mitt i stan och det är nära till allt! skolan, jobbet, träningen och framförallt kompisarna.
jag skulle ju då självklart betala hyra, den skulle vara 1654 kr i månaden och då skulle jag bo mitt i stan.
är det konstigt att man inte vill bo typ ute i skogen när man är 20 år? jag tycker inte det jag. och med CSN-stödet skulle det fungera, jag vill att det ska göra det iallafall.
jag vill inte bo hemma, så är det baraaaaaaaaaaaaaaaaaa. och jag blir så jävla less på allt.
bra jobb har man också, tjänar inte en spänn.. idag är ordet GNÄLLA bra beskrivning för mig.
men jag vill bo med olivia, jag vill plugga och jag vill inte bo i stan för att jag är lat eller gå utbildningen för att jag ska ha något att göra.
ikväll ska jag sova hos olivia, mys.
imorgon är det gruppträff och vägning på itrim klockan åtta. skulle inte förvåna mig om jag gått ner 0,1 kilo på två veckor. det skulle vara typiskt mitt liv just nu. även om jag gjort precis som jag ska. gud tänker säkert, ja men vi ger frida lite mer otur och missflyt nu, vi ger henne ingenting som går bra eller någonting att glädja sig åt. skitapa!
8403_1c5d_390_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback