earth's a shambles

imorse åkte ricky och mattias tidigt eftersom ricky skulle operera armen idag.
jag och hanna drack te i sängen med bosse och tittade på nyhetsmorgon.
sen åkte hanna till skolan och jag tog med mig bosse ut och busade. en hel halvtimme orkade han vara ute idag innan han gnällde och ville gå in igen. då tog vi och städade lite, diskade och piffade till och då vart hanna glad när hon kom hem igen också!

åkte hem en snabbis för att hämta lite kläder, sen åkte jag in till stan för träning och sen skulle jag köpa en tröja som jag länge suktat efter från lindex, och jag fick en check med 20% rabatt där förra veckan så jag tyckte det var bra. men översten hon tyckte inte att det var bra så jag får vara sur och lämna tillbaka den på fredag och ha på mig några gamla trasor istället.. suck.




så såg tröjan ut iallafall. den fanns i ljusgrått och grönt också men jag tyckte den vita var finast.

ikväll är det tv-kväll från halv åtta till elva.
hinner dricka mycket te under den tiden så jag lär väll kissa på mig i sömnen sen, haha.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback