another sober friday

hej jag heter frida.
hej frida.
jag är inte längre alkoholist på helgerna.
applåder!

det är min femte nyktra helg som ligger framför fötterna nu.
min femte fredag som inte innefattar förfest, alkohol, fyllehångel, krogen, fyllekäk, ångest och spyor.
jag är så otroligt stolt över mig själv, det kanske låter fjantigt men med tanke på hur min livsstil såg ut förut så är steget enormt mycket bättre.
jag känner inget behov av att dricka bara för att det är fredag, jag känner inget sug efter att gå på krogen bara för att alla andra gör det.
självklart har jag bättre och sämre dagar, men idag är en bra dag och så känns allt bra.

jobbar bara 14:00-17:00 på fredagar, så efter jobbet går jag till sandra och äter middag där.
sen åker vi till mica senare, jag ska klippa mig och dra slingor och sandra ska färga håret. jag ska fixa mina naglar också, äntligen fixa naglarna! ganska nördigt att både jag & syster känner oss nakna utan lösnaglar. haha.
och idol är det ju ikväll också! himla trevligt.


Tumblr_lr85yxlp1m1qh7a1to1_500_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback