afternoon

Tumblr_lr1ywgkb4c1qbjt25o1_500_large

hade en bra myskväll hos olivia igår, kollade på serier och drack te.
det blev en tidig kväll för olivia som slockande rätt fort, tog längre tid för mig givetvis.
klev upp tidigt imorse och iväg på gruppträffen, olivia skulle till jobbet så det matchade bra.
hade bara gått ner 2,7 kilo och vart deppig, ännu mer less på allt.. mötte jenny som äger itrim där utanför efteråt, pratade en del och jag sa att det kändes klent men hon förklarade för mig att de två första veckorna tömmer kroppen all vätska och alla depåer som finns, slam och grejer. det kroppen nu förbränner är fett, och bara fett. det kändes lite bättre och jag tog cykeln hem i det relativt fina vädret! motvind hela vägen hem och slutade man trampa så stannade cykeln, behöver jag tillägga att det var skitjobbigt?
sov en stund när jag kom hem, hjälpte mamma med lite fix och sen iväg till jobbet.. och här sitter jag nu! har inte tjänat en spänn men haft otroligt roligt åt http://www.fmylife.com/ idag igen. seriöst, haha!
- idag var det en bil som tog upp tre parkeringsrutor. så jag skrev en lapp och fäste den på vindrutan. '' jag hoppas dina barn föds med handikapp '' när jag går ut igen så ser jag ägaren hjälpa sin rullstolsbundna dotter in i bilen, hon behövde det extra utrymmet för att manöverera rullstolen.
hahaha, vilket oflyt.
nu slutar jag om en timme, skönt! då ska jag hem och lägga mig i soffan, söka till högskolan kanske? kan ju vara värt ett försök.. sen ska jag kolla på reprisen av bonde söker fru klockan tolv, tur att det går i repris samma dag annars hade jag slutat klockan sju idag kan jag meddela.

på fredag jobbar vi bara 14.00-17.00 och det är ju tur! det är ju idol klockan åtta OCH JAG DÖR! ROBIN SKA SJUNGA CALIFORNIA KING BED OCH DET ÄR HELT FANTASTISKT, SKJUT MIG! och sen molly ska sjunga set fire to the rain, och det missar vi inte (frida & jag alltså) haha. det börjar spåra ur nu! måste hem och prata med anna. HAHA, nu var det roligt igen. i förrgår när jag kom hem satt jag och babblade med anna i soffan, eller jag babblade och hon bara lyssnade lite förstrött och sen vart hon så less på mig så hon utbrast men är du aldrig tyst!? och sen försökte hon stänga av mig med fjärrkontrollen! hahaha, hon är bäst hon anna. när jag kommer hem ska jag läsa massvis med fuckmylife-historier för henne så hon får skratta åt samma saker som jag har svinkul åt hela tiden!





snygg.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback