acesulfam

det är helt otroligt vad mycke töntiga människor jag har på facebook.
och jag hatar mesiga människor.
jag vill ta bort dom allihopa men det är ju roligt att se vad dom håller på med ju.

igår var jag hos hanna och tittade på bonde söker fru och drack te med den andra hanna.
det är skitjobbigt när man säger hanna och båda säger ja, drives me crazy.
kanske ska börja kalla en av dom för rut eller något, haha.
när jag och hanna skulle åka hem sen så krockade vi med ett rådjur på E14 alldeles ovanför där jag bor.
vi frontalkrockade inte med det men det sprang rakt in i bilen på förarsidan och den lilla tvålen vi åkte i skakade som om det var jordbävning.
bambin den ramlade ihop och in i bilen som kom mötande och reste sig upp ännu en gång efter det och sprang ut i skogen. så hög puls som jag hade när vi stannade där vid vägkanten har jag nog aldrig haft i hela mitt liv. det skulle väll vara när jag låg mosad under sexhjulingen kanske och pappa hade kört över mig. haha.

kollade på greys anatomy & body of proof med anna när jag kom hem, sen var det CSI miami efter det.
helt otroligt vilken tv-onsdag det är, omtyckt måste jag säga.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback