you can't hurry love

ligger i soffan och kollar på idol med anna, tråkig utamaning dom har idag.
träffade ida tidigare ikväll, finaste ida. det var så roligt att äntligen träffas igen! hon skulle komma hem nästa helg också, superfint de.
idag har det varit så jävla kallt, det känns som jag kommer frysa ihjäl flera gånger om i vinter. det blir täckbyxor för hela slanten, det och tjocksockar!

herregud vad jag kan skratta åt mig och hanna, våra världsliga samtalsämnen som är så viktiga i våran värld! haha, och humorn, lägsta nivån i världen men ack så roligt!

'' - jag såg (censur) på kvantum idag, han hade en lite för tight jacka på sig. inte snyggt om du frågar mig..
- näe, men han är inte snygg egentligen. jag har bara inte insett det än!
- haha näe, men det kan du inse en annan dag! haha. ''




och som tack för allt du är för mig,
kommer jag alltid stå här bredvid dig.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback