ur coachens synvinkel

sitter i soffan och tittar på fotbollsgalan,
jag försökte motstå men jag kunde inte.
det pirrar i magen varje gång det blir mål,
älskar höjdpunkterna dom plockat ut!
dock tycker jag zlatan verkar lite efterbliven? haha.

idag har jag tränat, passat bosse och varit på travarvägen.
imorgon ska jag ta med mig bosse och åka till sandra. jag ska vara sminkmodell igen och sen ska vi rensa hennes garderober också! och äntligen så är det hockeymatch imorgon, har nästan haft abstinens ett tag.


nu ska jag fortsätta titta på johan elmander och konstatera igen att hockeyhunkarna har konkurens!
ja, av honom och inte utav mig.. haha.




saknar dig så fruktansvärt mycket!

2011-11-08 | 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback