take a little time to feel around

imorse ringde mobilen tjugo över sju och jag fick åka till skogsmon och jobba på en förskola.
det har varit en jätterolig dag med härliga ungar och trevlig personal.
det kanske är det jag ska göra, förskolelärare kanske är min karriär?
kom hem vid halv fem. skulle egentligen åkt till susanne med elin ikväll men sköt upp det till nästa helg och plussade på lite glögg, haha.
nu ska jag bädda sängen som jag inte hann med imorse och ikväll är det bonde söker fru! jag trodde det var sista avsnittet ikväll men det var ju bara avsnitt 11 av 13 så mitt onsdagsliv behöver inte ta slut riktigt än, haha.




alla vill ha åsikter men ingen vill förstå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback