skitoxe

igår skulle jag fota med min fina lilla rosa kamera men det stog på displayen att batteriet var slut.
smackade i laddaren och skulle försöka några timmar senare och då åkte linsen ut och sen in fort som fan igen och sen stog det objektivfel på displayen.
med andra ord, min kamera dog igår!
jag blir så less, förstår inte varför den skulle gå sönder precis just nu? visst, den är över tre år gammal men tajmingen var helt värdelös. jag har väll inga pengar att köpa en ny kamera för?
mobilkameran jag har är dessutom värdelös så den är inget att glädjas åt, fast hellre att kameran går sönder än mobilen men fortfarande så är det värdelöst.
min fina lilla kamera, den har ju varit med om mycket stackarn så den kände kanske att det var dags att kasta in handduken.
gnällde över att kameran gått sönder hos moa igår, hon tyckte att jag skulle önska mig en ny i julklapp men det kan jag säga att det kommer jag inte göra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback